وبلاگ مجهز

حس خوب وبگردی

وبلاگ مجهز

حس خوب وبگردی

وبلاگ مجهز

همه چیز تو یه جا

  • ۰
  • ۰

یوتیوب محبوب ترین پلتفرم ویدیویی برای تماشای آنلاین فیلم است. این برنامه محتوای ویدیویی را در ژانرهای مختلف از جمله سرگرمی، موسیقی، طبیعت، علم و بسیاری موارد دیگر ارائه می دهد. این پلتفرم کاربران را از دانلود مستقیم ویدیوها محدود می‌کند. با این حال، اگر می‌خواهید ویدیوها را برای ارائه یا اهداف آموزشی دانلود کنید، می‌توانید از یک دانلودر قابل اعتماد YouTube استفاده کنید. برنامه های دانلود رایگان از یوتیوب مختلف به صورت آنلاین موجود است که امکان دانلود آسان ویدیو از YouTube را فراهم می‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL ویدیو را وارد کنید و اجازه دهید برنامه کار خود را انجام دهد. با بسیاری از گزینه های موجود به صورت آنلاین، کاملاً بدیهی است که در مورد گزینه دانلود کننده مناسب گیج شوید. این مقاله شما را با 10 برنامه دانلودر پولی و رایگان یوتیوب آشنا می‌کند که می‌توانید برای دانلود ویدیوی بعدی خود در نظر بگیرید.

در اینجا 10 دانلود کننده برتر یوتیوب برای سال 2023 (برای همه دستگاه ها) آمده است:

در ادامه این بخش از وبلاگ متخصصان، به معرفی بهترین سایت‌های دانلود از یوتیوب خواهیم پرداخت.

1) سایت یوتیوب دانلودر Y2Mate

بهترین دانلود کننده ویدیوی یوتیوب

Y2Mate سریعترین ابزار YouTube Downloader است که به شما امکان می‌دهد به راحتی فیلم ها و فایل های صوتی را از یوتیوب به صورت رایگان و با بهترین کیفیت موجود تبدیل و دانلود کنید. Y2Mate ابزار نهایی برای دانلود نامحدود ویدیوهای یوتیوب بدون نیاز به ثبت نام است. می توانید به سرعت صدها ویدیو و فایل موسیقی را مستقیماً از یوتیوب و سایر وب سایت های رسانه های اجتماعی تبدیل و دانلود کنید. ما از تمام فرمت های صوتی و تصویری مانند MP3، MP4، M4V، FLV، WEBM، 3GP، WMV، AVI و غیره پشتیبانی می کنیم و شگفت انگیزترین چیز این است که کاملا رایگان است.

چگونه با Y2Mate ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنیم؟

  • یوتیوب را باز کنید و URL ویدیویی را که می خواهید دانلود کنید کپی کنید.
  • URL ویدیو را در کادر جستجو جای‌گذاری کنید، ابزار اطلاعات ویدیو را واکشی می‌کند.
  • کیفیت ویدئو یا صوتی مورد نیاز خود را انتخاب کنید و روی دکمه "تبدیل" کلیک کنید.
  • پس از انجام موفقیت آمیز تبدیل، دکمه "دانلود" را فشار دهید.
  • پس از بارگیری ویدیو، می توانید آن را در هر زمان و هر کجا که بخواهید پخش کنید.

چرا از دانلود کننده ویدیوی آنلاین یوتیوب ما استفاده کنیم؟

  • تبدیل نامحدود، بنابراین می توانید تمام ویدیوهای خود را تبدیل کنید.
  • رمزگذاری با سرعت بالا برای تبدیل سریعتر فیلم های شما.
  • دانلود نامحدود، تا جایی که می توانید تبدیل کنید.
  • بدون نیاز به ثبت نام، خدمات ما کاملا رایگان است.
  • پشتیبانی از دانلود چندین فرمت، به عنوان مثال MP4 و MP3.

2) دانلود کننده ویدیوهای یوتیوب Yt Offline

ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنید و به صورت فایل mp4 یا mp3 در رایانه شخصی، لپ تاپ، دستگاه اپل، موبایل و غیره خود ذخیره کنید

دانلود کننده ویدیو و صوتی یوتیوب

معرفی YtOffline، نام قدیمی با تعداد زیادی اسپانک جدید، تحت مدیریت جدید و غیره و غیره. چه چیزی در نسخه ما متفاوت است؟ برای شروع، استفاده نامحدود و نامحدود است، ویدیوهای مسدود شده جغرافیایی را رفع انسداد کنید و با دانلود ویدیو در دستگاه خود برای تماشای آفلاین، هرگونه محدودیت را بردارید. بسیاری از فرمت های قابل اجرا پشتیبانی می شوند. وب سایت امن و https امن است، و این یعنی؟ درست است، این بدان معنی است که بازدید شما همیشه غیرقابل ردیابی است، ISP شما فقط می داند که شما ممکن است از سایت ما بازدید کرده باشید، اما هرگز نمی داند که در اینجا چه کرده اید، چه چیزی دانلود شده است، و غیره. دانلود ویدیوهای خود را از یوتیوب با استفاده از YtOffline. اگر احساس می کنید که سایت ما برخی از ویژگی ها را از دست داده است - با خیال راحت و خوش آمدید به ما خط بزنید، ایمیل را در صفحه مخاطبین پیدا کنید.

ابزاری ایمن برای دانلود از یوتیوب

برنامه ما هر روز برای آسیب‌پذیری‌ها و ویروس‌ها/بدافزارها اسکن می‌شود، و ما هنوز لغزش خطرناکی را از کنار ساعت سخت‌کوش خود پیدا نکرده‌ایم.

سریع برای استفاده

سایت YtOffline سریع و کارآمد کار می کند تا به شما کمک کند ویدیو را سریع دانلود کنید و به انجام کار خود بازگردید. دانلود ویدیو باید آسان و سریع باشد.

دانلود با بسیاری از فرمت ها

ما از بسیاری از فرمت ها و کانتینرهای اصلی فایل های ویدئویی و صوتی مانند MP4، MP3، M4A، WEBM، AAC، OPUS و غیره پشتیبانی می کنیم. فرمت های جدید را به دلخواه درخواست کنید.

تبدیل ابری و سریع

برای تکمیل سرورهای خود، از محاسبات ابری برای سرعت بخشیدن به تبدیل ها و کمک به ما با قدرت بیشتر استفاده می کنیم، که تاکنون فقط نتایج مثبت شگفت انگیزی داشته است.

گام به گام و راحت

دستورالعمل‌های کاربردی آسان توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید کل فرآیند دانلود ویدیو را تنها در 3 مرحله آسان خودپایدار تکمیل کنید، سعی کنید و خوشحال گریه کنید.

بدون محدودیت محدود

سیستم ما برای همه کاربران مسئول، که محدودیت‌های ما را امتحان نمی‌کنند، رایگان است، زیرا ما هیچ محدودیتی نداریم و کاربران خود را در YToffline نیز محدود نمی‌کنیم.

3) سایت YOUTUBETO

یکی دیگر از برترین سایت‌های دانلود از یوتیوب youtubeto.org است. لذت بردن از بالاترین کیفیت (استاندارد) آفلاین تنها با چند کلیک باید یکی از بزرگترین شگفتی های قرن باشد!

و YouTubeTo.org به شما امکان می دهد آن را به صورت رایگان تجربه کنید.

چرا باید ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنید؟

  • آزادی. تماشای ویدیو در یوتیوب به معنای اتصال به اینترنت است. وگرنه نمیتونستی ازش استفاده کنی اما این اتفاق می افتد که اتصال به اینترنت همیشه در دسترس نیست. اما پس از بارگیری ویدیو در دستگاه شما، بدون در نظر گرفتن عدم اتصال به اینترنت، می توانید آن را در هر مکانی و در هر زمان تماشا کنید. به این ترتیب، می توانید در هر شرایطی از این آزادی لذت ببرید.
  • بدون تبلیغات بیشتر ویدیوهای YouTube دارای تبلیغات هستند، مگر اینکه برای اشتراک ممتاز هزینه کنید. شما نمی توانید قبل از مشاهده تبلیغات شروع به تماشای چیزی کنید، و اگر ویدیو به اندازه کافی طولانی باشد، دچار وقفه های متعدد خواهید شد. با این حال، می‌توانید با دانلود ویدیو برای تماشای آفلاین با تبلیغات برای همیشه خداحافظی کنید.
  • بدون تاخیر. اگر از اتصال اینترنت ناپایدار یا کند رنج می برید، می دانید که تاخیر یک مشکل واقعی است. ویدیوی شما ممکن است هر 5 ثانیه به دلیل تاخیر متوقف شود. اگر ویدیو را دانلود کنید تاخیر دیگر مشکل ساز نخواهد شد.

نحوه تبدیل ویدیوهای یوتیوب به MP4 1080p

با ابزار ما، فرآیند تبدیل ویدیوها به 1080p بسیار ساده است! این پنج مرحله را دنبال کنید و آن را یک روز صدا کنید.

  1. URL ویدیویی را که می خواهید دانلود کنید جستجو کنید
  2. URL را کپی کرده و در کادر بالا قرار دهید
  3. فرمت MP4 (1080p) را به عنوان فرمت خروجی تنظیم کنید.
  4. روی دانلود کلیک کنید و منتظر بمانید تا تمام شود.
  5. خودشه! زمان لذت بردن!

آیا دانلود ویدیوهای YouTube یا تبدیل آنها به 1080p از YouTubeTo.org ایمن است؟

وب‌سایت‌های دانلودکننده و مبدل یوتیوب اغلب به دلیل اینکه در طول زمان با تهدیدات فیشینگ و بدافزار، حتی از طرف شخص ثالث، مواجه می‌شوند، شهرت ضعیفی دارند! اما این مورد ما نیست.

این در واقع سایتی است که ما به طور منظم آزمایش کرده‌ایم و در ارائه فایل‌های MP4، WEBM، MP3 و WAV با کیفیت بالا، بدون تهدید ویروس‌ها و نرم‌افزارهای جاسوسی، روان، سریع، ایمن، قابل اعتماد و مؤثر بوده است.

4) دانلود کننده از یوتیوب YT1s

YT1s YouTube Downloader به شما کمک می کند ویدیوهای یوتیوب را در دستگاه خود ذخیره کنید. شما می توانید از بین فرمت ها و کیفیت های مختلف برای دانلود انتخاب کنید.

ویدیوهای یوتیوب را با YT1s YouTube Downloader بارگیری کنید. با استفاده از این دانلودر یوتیوب، می‌توانید به راحتی ویدیوهای یوتیوب را به فایل های MP3، MP4، 3GP، WEBM، M4A... تبدیل کنید و آنها را به صورت رایگان دانلود کنید - این سرویس برای رایانه ها، تبلت ها و دستگاه های تلفن همراه کار می کند. فیلم ها همیشه با بالاترین کیفیت موجود تبدیل می شوند.

نظرات (۱)

  • دانلود فایل
  • دستتون درد نکنه عاالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی