وبلاگ مجهز

حس خوب وبگردی

وبلاگ مجهز

حس خوب وبگردی

وبلاگ مجهز

همه چیز تو یه جا

  • ۰
  • ۰

پروژه لوتوچی یک قرعه کشی بخت آزمایی/لاتاری است که با خرید بلیط‌های آن شانس برنده شدن در قرعه کشی چند هزار دلاری خریداران، بیشتر می‌شود. با خرید هر مداد شما می توانید یک بلیط برای شرکت در قرعه کشی ثبت کنید و محدودیتی برای تعداد خرید شما وجود ندارد.

در حال حاضر سایت lottochi.com فیلتر است و امکان ورود به آن بدون برنامه خاص وجود ندارد.

بخت آزمایی چیست؟

لاتاری‌ها یا بخت آزمایی‌ها در واقع یک مسابقه گروهی هستند که در قالب یک قرعه کشی در بازه های زمانی مشخص برگزار می شود.  در این قرعه کشی ها ، تعداد  مشخصی از اعداد از گردونه قرعه کشی بیرون می آید که اعداد بلیط برنده هستند.

در وبسایت این طرح(lottochi) ادعا شده که: شرکت کنندگان این قرعه کشی ها با خرید بلیط و انتخاب اعداد بلیط خود می توانند در این مسابقه خیریه و پرهیجان شرکت کنند و شانس برنده شدن صدها هزار یا میلیون ها دلار را داشته باشند.

قیمت بلیط لوتو چی چقدر است؟

2 دلار تتر آمریکا تعیین شده است.

آیا شرکت در این طرح عاقلانه است؟

به معنای واقعی کلمه، خیر! زیرا این پروژه(لوتوچی) و سایر طرح‌های مشابه فقط «1» و یا «تعداد اندکی» برنده دارد و احتمال برنده شدن تقریبا 0% است و کار عاقلانه‌ای نیست.

نظرات (۳)

  • مهشاد انصاری
  • دوست دارم  پول دار بشونم

  • مرجان شادی
  • یه چیز مثل ارمغان بهزیستی که قبلا استفاده می‌شد هست ،در سایتهای مثل  لوتوچی واقعا نمیشه به نتایج اعتماد کرد چرا که هیچ الگوریتم رندوم سازی استفاده نمیشه و امکان اینکه ادمین دستکاری کنه در نتایج بسیار بالاست بهترین راهکار استفاده از سایتهایی است که با بلاک چین و قرارداد هوشمند کار می‌کنند هست مثل asid.online یا .. که اولا غیرمتمرکز هستند یعنی ادمین یا مدیر اگر بخواهند هم نمیتونند در نتایج دستکاری کنند و در ثانی پروسه برداشت خودکار است نه اینکه ادمین بخواد تایید کنند در کل بخت آزمایی ایده جالبیه اگه بردید که چه عالی اگرم نبردید در برد شخص دیگری سهیم هستید

    با لوتوچی شانس گل زدن و پیروزیت رو امتحان کن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی